som en storm

Hur kan helger alltid gå över så fort? Nu påverkar det inte mig när jag har sommarlov men på helgerna är de enda dagarna jag kan spendera hela dagarna lång med Emil. Får så ont i hjärtat bara av att tänka på att jag ska lämna honom om mindre än 3 veckor. Inte okej. 
 
När jag väl kommer tillbaka till malmö i vinter ska jag försöka gå en kurs, kanske börja med körkortet och förhoppningsvis hitta en lägenhet till mig och emil. Är redo att bli vuxen nu haha.
 
 
 
Känns som att vädret vänder sig, om jag nu inte jinxar det. Varit ganska fint hela helgen och idag.
 
Fått hem två nya bikinisar (jag som kämpat med att bli av med 7 st av de) som jag längtar till att inviga. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0