Im back in cali!

ÄNTLIGEN lyckades jag koppla wifi till datorn. Tog bara cirka 2 timmar. Landade igår, svintrötta efter att ha inte sovit någontng på planet. Killarna hade bäddat deras sängar jättefint så att vi kunde få sova där fram till imorgon och de offrade sig för att sova på soffan. Starkt. 
 
Lite nya möbler hade vi fått och det såg mer hemtrevligt ut än senast. MEN, vi är typ 9 pers som bor här nu. Det känns faktiskt som Geordie Shore. Alla springer runt här och var och letar efter sina saker och det är handdukar överallt. De hinner knappt torka för att man inte har nånstans att hänga de. Uuuuu ja. 
 
 
 
Idag har jag lyckats hålla mig borta från att shoppa fastän jag hängde i stan. Nu har killarna dragit in till Hollywood för att se MMA matchen. De har taggat hela vårterminen på denna dag. Så de lär väl festa hela natten, men STANNA i hollywood tack och ingen efterfest haha...
 
Vi hade ju planerat att festa med alla ikväll imed att vi är reunited men jag är för dead för det här. Så nu när jag lyckats fixa wifi så ska jag passa på att streama modern family innan det försvinner!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0