we made it to the top

Hej. Varför är jag alltid så nannig i USA?! Meningen att man ska vara superpigg och orka göra saker. Oliver och Axel hostar som två gamla gubbar, helt nasty. Hörs som att deras lungor åker ur halsen på de. Rudi försöker undvika helt mycket att vara hemma pga sjukdomarna hahah. Han är aldrig hemma. 
 
Anyways, igår gick vi uppför bergen för att komma bakom Hollywoodskylten. Jag var ganska trött efteråt asså. Men det blev väldigt fina bilder så det var värt det. Tänker inte gå upp där igen på ett tag i alla fall haha. 
 
Hunnit kolla runt på lite flygbiljetter men haft otur igen som att det inte är menat att jag ska hem. 
 
Kändes som man var on top of the world. Det var en ganska mäktig känsla! När man sett den skylten i alla filmer sen så är man här BAKOM DEN. 
 
Girl squad 
 
 
YEAH BUDDY
 
Nu ska jag försöka plugga så mycket jag kan på 7 timmar trots att mina ögon bara vill blunda. Är så trött och mör som en köttbit idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0