två dagar kvar

Hur kan Springbreak nästan redan vara över?? Visste att veckan skulle blåsa förbi. Redan lördag idag! Sen blir det jävligt jobbiga veckor i skolan då man ska jobba upp sina betyg... Vaknade relativt tidigt idag för att tvinga mig till gymmet trots att halsen krasslade. Tänker INTE bli sjuk asså så jag försöker förhindra det. 
 
2/3 av killarna är iväg nu, de stack nyss till San Diego för att fira påsk hos mr Rob. Ganska skönt att ha en festfri helg, är såå sliten. 
 
Om en stund ska jag skypea med Kim och Ash som är på släktfest nu. Fyfan vad jag saknar att äta maten där, vårrullar, nudlar, grillat och massa efterätt...... VILL OCKSÅ. Men om två månader, då jävlar!!! 
 
Huuur fint?'
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0