sunday

Så snabbt det blev söndag mannar. Sitter vid poolen, suttit här i tre timmar nu och försökt plugga men istället har jag kollat på onlinesidor och beställt hit tre nya bikinisar. Vafan jennifer. Jag ska anmäla mig till Lyxfällan. Kommer ju inte överleva här om jag fortsätter göra så. Har tappat min självdisciplin. 
 
Har varit varmt idag med. Just nu luktar det kokosolja som man använder när man är på semestern, och det är eftermiddagssol så det känns verkligen som att jag är på semester. Förutom plugget då. 
 
Killarna kom hem tidigare än vi trodde idag. Slitna och lite konstiga. Oliver fördes tydligen till akuten inatt för han svimmade och slog i huvet. Han packade upp sina saker, sen ser man honom hålla i en hårig tuss. Han stirrar på den i tre sek innan han släpper ner den - så var det en jäkla larv!! Sån skit tjock hårig stor. Nu har de tagit hem massa småkryp från skogen alltså. Fasen. 
 
MEN ÅTTA VECKOR KVAR AV PLUGGET DÅ! 
 
så glaaaad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0