midterm-week

Jag tror att jag failade grovt på min engelska midterm i måndags. Vi fick endast 60 min på oss att skriva en hel jävla uppsats som skule innehålla allt viktigt. Hann inte ens läsa igenom det innan jag lämnade in den.... VILL INTE FÅ ETT D!!! Det är ett IG alltså. 
 
Imorgon och på torsdag har jag också midterms. Pluggar för fullt men ingenting fastnar i huvet. Sitter och tänker på annat medans jag läser. Satt till och med i skolan i 5 timmar efter jag slutat för att plugga. Kan ändå inte. 
 
Längtar sååå mycket till Springbreak. Tre dagar till. Var på modellfittingen idag och det var så kul. Älskade när en kvinna kom fram och ba: Are you models? Till mig och Julia. Kändes så proffessionellt. Sen fick vi prova deras kläder och de mätte oss osv. ÄLSKAR DET! 
 
Nu måste jag fortsätta plugga i två timmar till innan jag tränar för andra gången idag (jag börjar bli beroende). 
 
Ni får en bild från Budapest, alla mina bilder från luren kommer inte in på datorn pga fullt minne. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0