midterm #2

Hola!! Hade ett till midterm 08.00 imorse. Gick lika dåligt där. Jag är ingen uppsats-människa som kan skriva en hel uppsats på en limited tid!! Satt och pluggade i skolan från 11-18 idag. Fyfan vad duktig. Men känner att ingenting åkte in i huvet. 
 
Kom hem och spelade "kubb" med freesbee (hur stavar man det??) med roomiesen. De var lite tipsy för de hade kört med ölburkar. Alltså, välter man en ölburk, får man klunka det, det ena laget då.  SKIT BRA DRINKSPEL!
 
Killarna tog ett dopp i poolen och vi kallade dit resten av gänget så vi hängde vid brasan. Sååå mysigt. Fan för att jag måste plugga inför mitt 08.00 fashionprov imorgon med. Men efter fredag, då jävlar är det yolo-liv.
 
Axel satt och kollade på mig och Sophie när vi höll en konversation. Hans huvud kollade på oss som en pingisboll och sen brast han ut i skratt och tyckte att vi snackade så roligt på skånska. Wtf. Han grät av skratt. 
 
Aaaa men durååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0