effektiv man

Japp, igår och idag har jag varit en väldigt effektiv man. Hann göra klart veckans läxor och uppsatser. SJUUK jag är. 
 
Råkade ta i lite väl för mycket på idrotten idag efter att jag varit sjuk så jag blev så yr och trodde att jag skulle spy. Fick knappt ner min lunch. MEN fick en gratis kaka på subway samt tre kakor som skolan delade ut. Mitt blodsocker gick upp till 100 direkt. Jag som skulle vara nyttig och fit till sommaren.. Men har faktiskt åtta veckor kvar. Har tid. 
 
Thor bestämde sig för att göra det kallt idag, väldigt kallt. Runt 15 grader kanske. Känns varmt för er i Sverige men det är en helt annan kyla här ska ni veta. Klockan är 15.56 just nu och jag har suttit här sen 12 och känner att det kanske är dags att dra hem kanske? Behöver en major powernap.
 
Juste, har även sökt en del sommarjobb inför min hemkomst. Kom på att jag faktiskt kommer att bli super rastlös om jag inte gör någonting på två hela månader. Kommer snea. Wish me good luck. Hoppas på Subway faktiskt. Drömmen att få äta det varje dag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0