day #1

Goooodmorgon! Klockan är 08.27 här och jag vaknade 7.24. Why? För att det är så ljust i sovrummet och att man vaknar 6.24 errday så har man den vanan. Killarna stack ut för lite party igår där en av våra vänners roomie skulle Dj:a men vi pallade inte hänga med. Speciellt inte när man ska festa i tre dagar i rad hörrni. 
 
De kom hem vid 2 inatt och var liiite högljudda så man hann vakna. Men sjukt att de kunde vara så "tysta". Annars är det alltid som ett jävla zoo här hemma. Vakten kom igår igen och varnade oss. Kommer han en gång till kommer vi säkerligen få böta eller worst case scenario - bli utkastade........ 
 
Älskar att min italienska lärare frågade var jag hade köpt min klänning för hon själv ville ha den. But it aint a dress y'all. 
 
Tänk att 70 tals modet är tbx då man har skärpet i mitten av midjan igen. Kommer ihåg när det var populärt i högstadiet. 
 
Snart dags att dra ett pass på gymmet innan vi börjar fixa oss inför en heldag. Vi ska åka in till Malibu idag sen ikväll blir det 1OAK. SO EXCITEDDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0