best bday weekend EVER!

Fatta vilken jävla helg jag haft!! Är mer än nöjd och så tacksam! Lördags var sjuuuuk i pannan! Folket kom hit runt 12-13 och började förfesta redan då. Vi hade hög musik redan from the moment we woke upp vilket var vid 7.30. Partybussen hämtade upp oss och vi var ca 15 personer mer eller mindre. 
 
Det var sååå kul!! Bra musik, mycket sprit och chaffören körde som ett ägghuve uppe bland bergen så vi alla trillade omkull och spillde på varandra. The best part- vi hade strippstångar så killarna satte på Pony och började dansa som om de var med i Magic Mike hahahaha. Skrattade så jävla mycket. 
 
Väl framme i Malibu drack vi mycket vin och några strangers bjöd oss på BRIEOST med crackers, så mkt jag saknat det!! Sen tog vi alla 20 min powernap hemma och sen var vi igång igen och dansade loss på 1 OAK. 
 
--------------------------------
 
De sjöng för mig vid 12 slaget och jag var såå glad. Efterfest uppe i the hills hos killarna sen åkte vi hem vid 04 och vräkte i oss all tårta. 
 
Poolpartyt igår var amazeballs. Två olika, ett på ett rooftop på ett hotell och ett på the hills. ÄÄÄÄLSKAR det! Blev lite för full för jag vaknade idag och så sa alla att jag hade stulit en hel flaska mango vodka hahaha. Ops. 
 
Idag har vi bara myst med filmer, vi la madrasser på golvet. Påminner mig om alla slumberparties när man var liten. 
 
OKEJ PALLAR INTE LÄGG UPP BILD. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0