Wedding

Kan inte fatta att dagen är över. Igår was a pleasure. Kände mig som en royalty (stavning?) hela kvällen med mina two sisters ❤️❤️ 

Var såå nervös innan vi gick nerför altaret. Höll på att bajsa på mig. Justin som var min partner ba: nä snälla gör inte det. Hahha. Men hela kvällen var så fin. Bruden var vacker, brudgummen var stilig och allt var perfekt. 


Snodde vanes bild. Den var epic. Pallar inte cropa den 


Vi jade pretty shitty fotografer. De var killar i och för sig men Filippiner!!! Then NO excuses!!!!! Här skulle vi Försöka göra en "Charlies änglar" pose 


Höll på att dö av törst och hunger under ceremonin. Tur jag fann en proteinbar i väskan. Svepte två glas därefter 



we're so corny


So fab


Trots att klänningen var to die for, var det sååå skönt att komma ur den och ha på sig shorts och linne. 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0