Sicky

Still sick. Världens sämsta immunförsvar sen jag kom hem från Fili. Enda nackdelen med resor. Jag blir alltid sjuk när jag kommer hem. 

Knarkat hostmedicin men kan ändå inte sluta hosta. Sämsta medicinen ever. Var så sugen på Subway idag så jag och Kim tog en prommis till KP. Jag sprang för att hinna med bussen men fick värsta hostattacken. Trodde att ajg skulle dö på plats. Kunde knappt andas. Bra där jentan. Men so worth it. Fick mina subbisar. Beställde två olika halvor. MMMMMMMMMMMM


Har alltså legat i sängen sen i tis kväll. Fått feber då och då och känt som jag haft nån hemsk sjukdom jag aldrig verkar bli frisk av. 

Men idag i ca 40 min mådde jag skit bra så jag passade på att duscha, laga soppan som jag var sugen på och även sola på Balkan i 10 min där jag banne mig fick mig en bränna! 


Yes mothafucka. Go get that crispychicky tan boo


Kände för att ha silvrigt nagellack idag. Titta hur det bländas. Perfekt. Feel like a woman again 


Såhär tidigt var jag uppe idag, why? Cause my mama baddade mig med kall blöt handduk på min panna och armar och ben för jag tydligen hade feber. Men kändes bra att bli omhändertagen. Felt like a Child again. 

Nu har jag torrhosta vilket nog är den värsta hostan. försvinn din jäkla sjukdom. Har itn tid för dig. 

Nu ska jag ta mig en fedesats med hostmedicin och sen däcka för natten. 

Najt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0