When you got no life



Detta skrev jag 3 imorse till min kära broder som fyller hela 23 år gammal idag. Kan itne fatta att vi alla börjar bli så gamla och grå. This aint okey. 

Redan varit på jobb i 5 timmar nu och efter 7 koppar kaffe är jag fortfarande inte pigg. Slutar om 3 timmar och har en jävla massa ärenden to do efter. Alltid så när man öppnar en fre och man ska festa på kvällen. Kommer alltså dygna once again. Precis som förra fredagen. 

Nu ska jag spise klart min crossiant sen chilla lite mer på jobb. Att va ssv är det Chillaste jobbet ever. Består av att sitta back of house, äta lite kakor som "råkat" bli waste och chilla lite till. 

Hadeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0