Still sick

Denna förkylningen vägrar gå bort. Känner hur ångesten stiger att jag ej kan träna oxh att sommaren är preciiiiiis runt hörnan. Ska alltid bli så när man kommer hem från en semester. 

Tog en runda på empan idag med Kim för jag skulle handla en highlighter grej men kom hem utan den men en gorgeous bomberjacka följde med mig hem från Zara. Den är perfekt 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻😱😱 


Och idag var det 8 grader ute. Alltså skinnjackeväder for real. Ingen halsduk. Inga handskar. Ingen tröja. Just a T-shirt and a skinnjacka. 


Solade lite i Balkan. Ska fan fixa balkongen inför sommaren så man får plats att sola där. 


That feeling 🙋🏽👏🏻🙌🏻 


Säg hej till jennifers sjukhusstuga. Har knarkat ihjäl ingefärashoten. Tror att jag är immun mot det nu. Gjorde en extra stark batch med mer ingefära than needed. 


fick hem en ny baddräkt idag. Me likey. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0