Påskhelgen

Haft en supermysig påskhelg med nära och kära. Fick äntligen träffa mina tjejer i fre. Fantastic 4 was reunited once again 💜 





Alltid kul med nytt folk i butiken. Typ. De får göra alla drycken vi har och smaka på allt. Inklusive alla kakor. Jag säger att de ska akta sig för här är källan till att de kommer få feta kinder. 


Lovieees 


Sen slog vi ihop två fester i en. Påskafton och babyshower. Det var såå mysigt. Hon var så stor och vi körde massa lekar. Sen fick alla skriva ner sina gissningar angående bebisen. När den skulle födas, vikt, tjocklek osv. 


The Guy to the right though 


Vår trio fikade på Mobilia (där är fett underskattat) och jag bad Kim be servitrisen att ta extra large grädde till min kaka. It still Wasnt enough. 



Jag och ash kämpade med att få igen dragkedjan till denna ljuvliga klänning. Båda fick blöta händer av svett och hon skakade hahha 


Hoppas jag får rätt! Tror dock att bebisen kmr den 26. Har en magkänsla 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0