Im home

Tyvärr ja. Jag är tillbaka i kalla Sverige. Har saknat vissa saker här (som mjölk, kall kranvatten, ren toa, inga kryp i alla hörn, rent hus, MIN SÄNG, gym, skinnjackan och jeans, klackar osv osv. 

Men nu saknar jag värmen, grannarna och Fili sooooo bad. Hade lätt kunnat åka tillbaka nästa vecka igen. Ingen tvekan. 

Anyways, lyckades gymma igår för första gången på tre veckor. Ff lika stark märkte jag. Så skönt att vara tillbaka i sina rutiner igen (förutom jobbet såklart). 

Men det slutade med stt jag blev sjuk. Så nu ligger jag i sängen med en tallrik fyllt med falukorv och potatismos (längtat efter denna maten) kl halv 4 på natten för jag råkade somna vid 17 igår och totalt missade middagen  

Är så pigg och funderar på att kolla på lite serier som jag missat de senaste veckorna. I Will. 

Nu är det äntligen helg! Och jag kan äntligen få festa igen hehheeheh. 


Bästa känslan 


Titta så ljust det var i förrigår när jag skulle till jobb kl 5 på morgonen


Åh de fina människorna 


Kommer sakna att vara såhär brun. Nu börjar jg blekna igen och sommaren är inte här förräns om ett halvår. Ej ok 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0