Hola guapas

Im still alive. Inte orkat blogga bara. 

Har haft en väldigt bra vecka sen vi kom hem från Fili. Skönt att få träffa alla igen. 

Festade i helgen. Två dagar i rad tro det eller ej men gick inte all in. 

Hunnit haft en fikadejt med min hoe och fick tillbaka shoppingsuget igen och spenderade drygt 2000kr på två dagar. 
Jag som tänkte spara för att flytta ifrån Sverige i höst. Går inte så bra där nä. 


Bikbok har fått in en del spicy things just nu asså. 


Dog lite 


Dog lite för denna klänningen. Men känns som stt alla har just den modellen. Plus gav den mig en konstig kroppsform. Me dont like that shit. Men visst var den fin?? 


Ovh vi ska inte ens börja prata om denna kjolen. 


Den fanns i vinrött med. De var alla så fina 😩😩😩😩😩😩😩 varför är man inte rik och oberoende av pengar?! 


Satt vid datorn när jag kom hem ich såg stt solen ff var uppe när kl var 18. Sjukaste. Snart är det äntligen vår. Skinnjackeväder på riktigt även fast jag använt min hela vintern. Hurtigt 


Typ såhär känner jag mig just nu inför att vakna kl 2 nu inatt. Tur att jag är ledig i helgen i alla fall!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0