02.46

Godmorgon world. Skriver detta med stängda ögon tro deg eller eh. Thank hos for augocorrect va? 

Haha det var ändå bra!!! Skulle stå "thank god". Nästan allt rätt. 

Sovit ca tre timmar inatt. Halvsov hela natten. Är så glad att jag slutar 11 idag. Första gången på ett halvår. Det suger bara att jag ej är Supervisor. I like to decide och bossa runt haha. 

Igår kom soffan hit for the first time, för att hjälpa mig med skatten. It was not good. Kom på att det faktiskt inte lönar sig att jobba i Dk. De har dragit helt fel skatt på mig.... Aldrig betalat tbx förut. Fyyyyfan säger jag bara. :( 


Invigde min nya bomber i tis. Det var så pass varmt ute att man kunde ha den och den är lika tunn som en kofta. ÄLSKAR våren. Så mkt bättre än sommaren. 


Satt på en gul buss igår och fick en del flashbacks från gymnasiet. Saknar skolan sååå himla mycket. Kan man inte bara spola tbx tiden? 



Besökte även UM för allra sista gången i mitt liv. Så pass gammal har jag blivit. Har fått stor åldersnojja (vet att 23 inte är så gammalt but it is to me) så jag får panik över min framtid och stressad. 



Ja and the Love of my life joinade mig igår 💗💗💗💗

Det bästa med igår var att jag fick betalt för att vara ledig. Lyxjobb man har va? 
9 tim fick jag betalt för. And all i did was äta lunch ute, ligga i sängen, äta choklad osv osv. Lifes guuuuuud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0