Glömde

Heeej bloggen. Helt glömt bort att jag ska skriva här haha. 

En snabbis update då. Varit i Spanien för 8e gången i mitt liv. Solade, brände mig för första gången på 16 år. Shoppade likadana toppar i olika färger just because it was bershka. Kan ni fatta att vi bodde ca 30 sek från bershka i Alicante????? Redan drömplatsen att bo. It was meant to be. Vi hade inte ens planerat det. 

Alicante var såå vackert. Palmer everywhere och hamnen med Jack sparrows skepp. Och skit bra klubbar med español música. 

Vi avslutade resan i Barcelona. ÄLSKAR Barcelona. Vi hann va på stranden en snabbis för sista gången innan vi shoppade igen. Kände mig så rik när jag shoppade. Inte nu. 


Gjorde baywatch film där jag sprang i vattnet där. Folk kollade på mig. Tror inte de är vana att folk har konstiga badkläder på sig. But they aint wierd!!! 


Denna vägen var finast. Så fina morgonpromenader vi hade här till stranden. 


Vi var högst upp på deras slott. VILL TILLBAKA!!!  

Och nu är vi hemma igen i Boring ass Malmö som inte ger oss sol. Bara regn, oxh kyla. Vi har varit hemma en vecka nu idag. Deprimerande. 

dags och boka ny resa asap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0