Six more days

Längesen! Haft "mycket" jobb lately men hunnit klämma in lite fest, strandhäng och mys under mina lediga timmar.

Kan inte riktgt fatta att det är augusti på måndag. Hur kan tiden gå förbi så fort?????? Tycker det är dags för mig att bli vuxen och ta tag i livet snart. Lekt lite för länge känner jag haha. Men är såå glad att jag fått resa och uppleva olika platser.

Om en vecka drar vi till Sardinien. Cant freakin wait!!!! Livet borde va så. Vara i Sverige i ca 2-3 veckor sen dra iväg igen.

Annars har det inte hänt så mycket.

ILL BE BACK

PS. Uppdaterade denna appen så förstår inte riktigt hur man sätter in bilder eller gör ett propert inlägg. Har inte tålamod till det än.

To be continued....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0