Glömt

Förstår inte hur jag kan glömma och skriva här Längre. Hade det som en vana att skriva här ca 4 ggr i veckan innan. Nu orkar jag inte. 

MEN en Quick update??

Jobbat som fan as usual, sommaren 2016 är ingen hit när det gäller vädret, precis som förra sommaren. Så jag och chuck kollade upp resor i sista minuten igen för vi total sneade att vädret skulle suga under den veckan vi båda skulle vara lediga tms. 

Vi lyckades hitta nåt. Så ikväll drar vi till Budapest!!!! Där ska det vara 35 grader. You better have sucky weather då Malmö. 


Att ha en stor resväska kostade tydligen ÅTTAHUNDRA. Så vi får dela under denna resa. Gillas inte alls då jag har gränser och jag suger på att packa så jag ej tar med mig för mkt. Men vi la till så vi iaf har 32kg. 

Oxh nä så lite ska jag inte ha med mig på bilden. Min halva av resväskan är redan full. Har 4 par skor för 5 dagar. Orkar inte. 

Igår bröt Jason armen. Stackaren. Så han sover typ hela dagarna för han sover så dåligt om nätterna pga smärtan. Får ont i hjärtat. ❤️ 


Och igår fick jag och Bob 280(!!!!) dagar på snap. Vårt mål är att nå ett år. Så om 2 månader. Om vi nu klarar det. 


Ser ni så mycket jag ska ha med mig.. Och detta är utan handduk och skor och badrumsshit 


Så glad 


Min nya bikini är intr alls bekväm. Men fin är den allt. Dont you think?

Okej. Dags och göra alla ärenden. Har 6h på mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0