Bra söndag

Skulle egentligen jobbat idag meeeeen nä. 

Sov i 13-14h inatt. Aldrig varit så utmattad. Kan sova en hel dag till faktiskt. 

Haft en mysig kväll med tjejerna. Åt middag på victors. PULIG hamburgare och pommes!! 🙏🏼🙏🏼 

Sen vilade vi våra ögon på Alexander Skarsgård and the gorgeous Margot Robbie. Ack så fint par. 


I väntan på Ida 


Piiiii


När Kim försökte mosa ihop våra huven igår bara för jag sa att vi var för långt ifeån varandra haha. 

Vi var på 50/30 års fest igår. Myyyycket god mat. 


Blev helt emotionell igår när jag skulle få av min klänning. Blev så lack. Den ville inte gå av. Fick hålla mig helt länge under festen med att inte kissa för jag kunde inre få ner klänningen sen. 


Roligaste delen innan man ska ut 💁🏽

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0