This weekend

Det har redan gått 11 dagar av 2016. Hur är det ens möjligt? Inte gjort något wowigt ännu men har mer än 300 dagar på mig. 

Skulle ha en chill helg men när man har ett gäng killar som alltid vill festa kommer det aldrig att ske. Om man inte vill ligga hemma själv en fre/lörd kväll och på glo på film såklart. 

I fre var vi hos Emil. Där drack jag dock inte, kom dit med en termos med varm choklad haha. Men på lörd for jag direkt hem till Max efter work och drack en flaska vin. 

Vi var på klubben väldigt tidigt kom jag på men kul hade vi! Schlager och 90 tals musik är ändå helt ok (om man är påverkad haha). 


Min bubbis 


Kommer inte ihåg hur många ggr jag var på toa det var flera hundra toaletter så ingen kö behövdes. Bästa med slagt


Sitter i soffan med luren i handen och får en snap av rallen: selfie? Och så gick vi till köket och tog denna 😂👌🏻 
Hans skärm var lika stor som min spegel i mitt rum. Gigantisk. 


Valde helt fel skor igår. Regn och slask. Snön kan jätte gärna få försvinna nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0