Simkväll

Varit ledig idag med = uuuuuuberskönt! 

Vill vara ledig alla dagar i veckan. Eller ha ett superballt jobb med fashion. Hatar ärenden men om det hade gällt kläder osv hade jag gjort det. 

Anyways. Chuckie lyckades övertala mig till att dra till kockum fritid och ta en simtur. Det var ganska skönt men jävligt utmattande. Nästan värre än gym. Svettades när jag simmade haha. Vi fick ett anfall när en gubbe simmade SÅ sakta framför oss. Han såg ut som en Boj som hade fastnat. Fick nästan kramp så kul det var. 



Idag- en månad senare, gav jag äntligen Kaspers julklapp haha. Han fick en gorgeous mörkblå gant skjorta. Och han äger ingen så det var en perfekt gåva! 👌🏻👏🏻 och dessutom är det 5 år sen vi blev vänner på Fb. Hahha för det betyder mkt. 


En bra måndag! Nu väntas två dagars jobb sen är jag självständig i 11 dagar. CANT WAIT!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0