Lördagsarbete

Lördag och jag är redan påväg till jobb. Utan ångest tro det eller ej 😱 

Sitter och äter lemonkvarg som jag snabbt köpte innan tåget gick. Helt ok men blir fan inte mätt på det. 

From igår ska jag försöka ha massa vita helger. Tror ni jag klarar det? Tänkte inte dricka förrän efter Fili. Ska festa såklart inte dricka. Kanske en drink. Eller? I dont know. Vi får se hur långt jag kan gå haha. 


Igår åt jag och tjejerna på L'Angelo på Möllan. SÅ gott. Men ingen åt upp sin mat så mycket man fick haha. 

Kommer sakna tjejerna. 


Var hemma redan 22 igårkväll med tofffiffee MEN den åt jag inte ens utan drack TE. TE! Jag gillar inte ens te. Som att någon annan är i min kropp. 


Och jag blev en tant och kollade på film tills jag somnade. 

Nu taggar jag jobb med min hoe och lille Thomas. Soffan har tagit med sig chaipulver från eh som vi ska göra på jobb. Fuck Starbucks haha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0