Jävla tåg

Måste byta jobb asså. Det börjar bli tröttsamt när tågen ska ta sån jävla tid på hyllie varje gång. Man bara förlorar tid av sin dag. 

Haft tre öppningar i rad och är helt slut. Längtar till helgen (är tom ledig i tre dagar). Ska sova tills jag blir människa igen. 


Dagens i-landsproblem: ska man behålla sitt långa hår eller...



...klippa det rakt av??????? 

Träffade broder igår ensam efter att inte ha umgåtts på mer än två veckor. Whats Up with that. Och om 20 dagar ska vi vara ifrån varandra in tre veckor. Hur ska det gå 



Jag kan laga mat jag


Hittat tillbaka kärleken till bananpannkakor igen ❤️❤️❤️ 
Nu ska jag till gymmet och springa av min trötthet. Ciaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0