Girls night out 💁🏽

Igår var den roligaste kvällen på länge. Vi brukar alltid vara med grabbarna när vi går ut så vi tänkte bara vara oss tjejer denna gången. Blev en jävla massa privata girlytalks och planer som vi skulle göra idag. 

Vi hamnade på moriskan och dansade till hiphop musik i våra högsta klackar. Vi promenerade genom mörka gränder och genom folkets park där Ida fann sin make 😂 och av någon anledning dog jag och Monica av skratt när vi skulle sätta på mig mina stövlar. I dont even get it haha. 

Avslutade kvällen med baby vid min sida. Skit bra kväll 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻


Hittade en stor spegel på toan. Men vi insåg snabbt att det inre var en tjejtoa för killar kom in och pissade där vid sidan som ni ser. Awkward 


Kmr sakna henne när hon åker hem igen 


Älskar dessa tjejer! Vilket jävla bra jullov. Önskade att alla bodde här nere så vi kunde ses oftare. Dessa veckor har varit skit bra. 


Vi har tydligen också planerat årets sommarresa och vi har två nya resenärer med oss denna gång! 


Låg i sängen till 15.30 idag. Så sliten oxh trött 


Tur man hade pulig bakismat  

Nu är allt över och det är dags att tagga till Filippinerna. Saknar redan detta jullov 😪

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0