Cut cut

Tog tag i livet och klippte håret. Lite haha. Typ Max 5cm enligt min frisör. But its fresh now 💁🏽💇🏽 


Jag och broder powerwalkade till empan once again för att äta lite god mat 😋 och(!) avslutade rundan med en standard smoothie. Min nya favorit är från naked juice bar- ni måste testa green something smoothie. DELISH. Lite spenat, ingefära, citron, apelsin och annat skit i. 


Min goda middag. Börjar gilla empans foodmarket. Inte kollat noga förr. 


Fann denna fina jackan på Zara (where else). Men den var jätte tunn och jag kanske ångrar mig till våren. Men ACK vad det kände i hjärtat. 


Måste skaffa en större spegel at home. En helväggs om jag får välja ☝🏻️ 


Är så fruktansvärt chokladsugen ikväll men har absolut nada hemma. Bara gammalt hemmakvällsgodis som absolut inte är fräscht. 

Fick bli frukt. Än så länge. 

Nu: satc marathon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0