Avundsjuk much?

Igår insåg jag att jag hellre ville festa än att lägga mig 20.00 en fredagskväll. Men insåg det lite väl försent. 

Spenderade dagen med soffan på stan och köpte mig en ny piercing och en cp snygg kappa till våren! Lyckades även byta ut min navelpiercing igår och blev svimfärdig så fort jag såg hålet. 

Lunchade på graffitti as usual, tröttnar aldrig. Bestämt en ny dejt igen på måndag med min hoe. Cant wait. 


Orkar inte vända bilden. Vänd på luren vetja 


Fann dessa uberfina korgar!!! Alla bör inskaffa sina korgar i rosa. 


Hittade en flott keps


Lite större bling 


Vaknade till detta. Inte slls kul och vakna 2 sen få se på alla deras festfilmer. Snälla vänner man har va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0