9.11

Whatsup my homies

Kl är 9 och usually brukar jag befinna mig på löpbandet just nu nu nu men idag hade jag fortfarande ont i halsen (tränat i tre dagar i rad nu med halsont- dum i huvet) så jag sket i det. Plus var snön den största anledningen till varför jag inte orkade ta mig till gymmet idag. 

När man tränar med halsont kan man få nån hjärteinflammation. Whats Up with that. Vaknade med tre blåsor på tungan idag. Skumt att det växte till under 7h inatt va? Så nu läspar jag och det tar dubbelt så längre tid för mig att spise (jag som redan äter som en snigel). Got no time for this shit. 

Målade nyss naglarna och jag får ha de i hela 10 timmar idag 😄 so Happy. Ville känna mig lite extra feminin och inte ha mansnaglar för en gångs skull. 

Nu ska jag kolla serier och försöka att träna hemma om det går. 



Det var faktiskt jätte fint när man var ute. Men seriously snön- keep your shit
together och stick. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0