Update in Fili

Kl är 17.50 atm och jag ligger ner i soffan av utmattning. Det är 31 grader INOMHUS och jag känner sakta hur blöt soffan börjar bli. 

Har inte orkat uppdatera dessa veckor för nätet är segt. Men haft det så skönt här. Har fem dagar på mig att sola from imorgon. Sen är det back to the cold days i Sverige. Längtar lite efter att använda skinnjacka och jeans. Om man ens kan ha skinnjacka. 

Idag fick jag önska vad vi skulle ha till middag så jag valde pannbiff med potatis och sås. Äntligen lite svensk mat och inte ris. Ska fan inte äta ris på en vecka sen. Aldrig varit så trött på det. 

De äter verkligen ris till frukost lunch middag mellanmål kvällsmål efterrätt. ALLLT haha. 





Bjuder på dessa så länge. Tagit ca 2k bilder här i Fili. Mitt minne börjar ta slut... Och jag hade 64gb. Geeeeez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0