The last shit

Sitter just nu och väntar på min tur här på banken. Blir helt nannig. Har endast väntat i 5 min men det rullar inte framåt. 

Har redan gjort klart några av mina ärenden imorse. 

Lyssnade på min "nostalgi" lista på gymmet imorse. Jävlar vilka flashbacks man får från 90-talet. Blev så taggad på att dra till SLAGT i helgen just because of the 90 tals musik. Vad händer med mig? 

Sen har jag börjat få kärlek i mörk choklad. Och jag har aldrig varit ett stort fan av mörk choklad. Men nu är jag nästan addicted. 





Equadoooooor. Kirres rötter. 


Tog en nummerlapp hos glasögonmagasinet idag. Jag var den enda personen där. Vad är då oddsen att jag får satans siffror? 



Yaaaaaaaaaaaaas.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0