Ärenden

Varit i stan och gjort mina ärenden. I klackar. Så nu lider mina fossingar som fan. 

Hälften är inte ens klart. Har fyra dagar på mig att fixa allt. Ärenden är det tråkigaste man kan göra asså. 


Igår träffade jag Frida och malika för lite dinner. Blev så mätt. Åt 3/4. As usual. 

Vi fick 609kr i böter hahah. Fridas fel som inte kollar skyltar när hon parkerar. Aint my problem. Det roliga var att anledningen till böter är att varje månad den 2a så är det städdag just där vi parkerade 😂 what are the odds liksom. Skrattade så mycket. 


Kom till jobb där en påse med mitt namn på innehöll massa rosor. Well thank you 💁🏽 


Skulle egentligen jobba imorgon. Men ångrade mig snabbt. Så idag är min första lediga dag utav en månad. HOW AWESOME???????? 

Började dagen med en rejäl frulle. Denna månad börjar fan bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0