Pickypickypickypickypicky

Den låten har varit i mitt huvud i princip hela veckan. Och det är den enda meningen jag kan av den låten 😅 

Sen har jag gått runt och sjungt på single ladies på jobb så resten av gruppen fick den låten på huvet. Hhaa. De blev så sura sen. 


Har gått och lagt mig vid den tiden en 6 åring går och lägger sig i 5 dagar. Och stigit upp den tiden då ungdomar går och lägger sig. Det har varit en tuff vecka men IDAG och i fem dagar i rad, är jag äntligen ledig. Ska njuta och sova och återställa mig och bli människa once again. 


Har kommit igång med träningen igen efter min jobbiga förkylning som vägrade släppa. SÅ motiverad. Där är en snubbe som är på gymmet från 9 på morgonen till 17 på eftermiddagen. Han tränar verkligen så länge, eller så har han satt gps på mig för han är ALLTID där oavsett tid. 


Såhär ser jag ut när jag tänker efter vad jag önskar mig i present fo ma bday. Fattar ni så svårt det är att önska sig??? Men det är väl ett bra tecken, då har man allt man vill ha i livet. 


Min Nuttis och jag. Sluta väx


Hittade denna Sälen på dammfri. SÅ synd att nån bara har övergivit honom där. Kolla på honom. Man känner hans sorg. Döpte honom till Kasper. 


Detta mättade inte mig alls men gott var det 

Nu jävlar har jag en massa ärenden att göra idag. Det är fredag, innebär fest, och alla tjejer kmr hem till mig for some dinner sen blir jag GAMMALLLLLLL. 

Så nästa gång jag bloggar, kanske jag inte kan skriva cause im way to old to have a blog. Har kryckor och sånt kanske 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0