Party errday

Haft en braaaaa helg!! Blev för mycket alkohol dock. But im still alive. 

Fick bort mitt pass på fredagen så det var all clear to festa i Köpenhamn. Blev lite väl mycket dock. Var hemma 5 när alla steg upp och skulle iväg och jobba. 

Köpenhamn is the place to be 👏🏻 


Besökte min hoes lägenhet för första gången. Hon bodde såååå fint!! Vill också flytta hemifrån. 


Hamnade på nåt läskigt ställe som såg ut såhär. Värsta skräckfilmen.
Detta är alltså ingången till toaletten. 


Denna tjejen är såå söt. Från Frankrike 


Mådde bajs påvägen hem. Asså literally. BAJS 


Sköldpaddan var på plats på förfesten 




Whatchu lookin at 


Har en massa selfies från dessa killar på min lur. Snyggt Jeppsson! 


My bitches hahah 


Dont even who this is. Men snobbig ser han ut och va 


Och igår stormade vi vanessas hus och överraskade henne med möhippa. 
Det var så kul. tänk att hon har så många tjejkompisar. Vill också


Så fint bål kan jag inte göra 

Nu ligger jag i sängen denna söndag, sliten och taggar inför nästa helg. Då blir jag gammal vet ni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0