Happy bday to me

Det var en lyckad kväll igår. Vi åt middag hos mig sen kom alla grabbar hem till mig för lite förfest. Det var såå kul och jag fick så fina presenter 😊😊 

Vi dansade loss på klubb 11 som hade bra musik. Ett tag där kändes det inte som stt det var jag i min kropp. Dansade tills mina ben åkte av. Det var så kul att dansa i ring. 


Massa frukt till bålet som blev lyckad 


👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻 


Ernest var så excited igår 



Han här gjorde ett fint tal igår. Slog i vinglas och allt. Min fina man 💗 


Angelica kom på besök igår med sin latina-attityd 




Bad Kasper ta bild på mig när vi var nere. Hes good 


Squad 


Mkt Girltalk på toan ugår asså 


Det var en skit bra kväll. Bra start på min födelsedag! 

Nu är jqg officiellt 23 (fyfan) pch ikväll Skq det firas med min SPTUR3B!!!! Klassreunion- de kunde inte valt en bättre dag 🙈😅🎉🍷🙏🏼 all in 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0