friiiiiiiii

FINALLY! Jobbat nästan hela veckan. Men fick ledigt i helgen och tog extra pass fram tills idag. Totally worth it. 

Har äntligen långhelg och på lörd är det Valborg igen. Kommer inte bli fint väder enligt klart.se så ingen Stadsparken för oss nä. 

But were gonna make it work anyway. 

Har inte gjort så mkt i veckan förutom att äta, jobba, sova och äta en massa skit. 


Alltid när jag jobbar blir det en sån här. Eller nästan alltid i alla fall. 


Inte så smart idé. Men skiter man i gymmet måste man kompensera. Hopps knte att jag blir sjuk nu bara. 


Nuuuuu ska jag få 7 timmars sömn. Ich taggar inför imorogn. Bio och allt 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃


Update 00.21: okej vafan. Kan inte somna. Vrider och blir lack. The reason? Whopper meal. Kan inte sluta tänka på det. Har aldrig ätit en whooper förut så vet inre hur den smakar men är SÅÅ sugen på det just nu. What is up with that. Så irriterande. Vattnas i min mun. 
Dilemma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0