Real Madrid

Är det någon mer än jag som tycker att det är sjukt att real Madrid befinner sig i Malmö just nu?! Eller just nu nu nu i denna stund är de ca 200m ifrån mig. Ronaldoooooooo är välkommen på efterfest hos mig asså haha.

Har aldrig riktigt tyckt att han var något speciellt förrän jag hittade hans instagram igår. Vet inte om jag redan har skrivit detta men skriver det ändå. 

Han har bra gener. 


Ser ut som jag har världens högaste klackar på mig but i aint. 



Idag lagade jag det här kl 10 på morgonen direkt efter mitt gympass. Tycker fortfarande det är sjukt att jag ens orkar dra till gymmet innan 9 nästan varje morgon. Starkt 👏🏻


Maten blev faktiskt lyckad. Men waaaaay to spicy. Gick all in på kryddorna asså. Speciellt chillikryddan. Glömde att Jason också skulle äta det. 


Ungefär såhär mår jag just nu att jag måste lägga mig innan ens matchen börjat. Alla befinner sig på arenan eller har chips med dippa och ska kolla på matchen. Men jag ska sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0