@ Lunds hospital

Holaaaaa. Här sitter jag, i lobbyn, på Lunds unisjukhus. Varit här sen 7.30. Ätit gröt, banan och 4 mackor but I'm still hungry asså. 

Lillen har opererats klart. Min starka lilla plutt. Varit lite läskigt med sprutor och allt. Men han mår bra! 

Tog risken och målade naglarna så hela lobbyn luktar nagellack och mor blev så lack så hon tvingade mig lämna lobbyn så jag fick stå där utanför i 15 helt mobbad tills naglarna torkade... Tack mamma. 


Ungefär såhär mår jag nu. Cp trött. ställde klockan på 5.15 för att hinna käka och äta gröt. Ändå blev jag inte klar i tid. Girlproblems när man ska välja vilka skor och klocka va. 


Ser ni??? Fan höst nu. Hade halsduk idag. Det är dags. 

Har massa ärenden att göra idag så får dra innan Jason och mamma lämnar sjukhuset. 


Min lilla gris. Modig är han. Jag hade bajsat på mig om det var jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0