Jersey shore

Det är måndag igen och jag längtar redan till helgen. Denna helgen är jag dessutom ledig vilket känns 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

Är dock ledig idag också haha men det jobbet tär på kroppen asså. 

Tog ett pass på gymmet imorse trots att jag egentligen inte orkade. Ville bara ha sovmorgon. Sen blev det film med bästis som jag sedan somnade till. Ofcourse. De enda filmer jag nog inte somnar till är skräckfilmer och chickflicks. 

Bästa med att vara ledig är att inte göra ett skit och ligga i sängen all day long. 


Skit bra att vara på gymmet innan 9 för då är gymmet tomt and i löv it. Inga slisks så man kan göra alla konstiga övningar som finns utan att någon stirrar skumt på en. 

Och varför är det så att håret alltid är perfekt just den dagen man ska duscha det??? Girlsproblem deluxe  

Nu ska jag fortsätta knarka Jersey shore! Sen är det efterlängtade pH! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0