Inte som planerat

I fredags skulle vi egentligen dra vidare ut till Harrys men av någon anledning så hamnade vi på Subway och promenerade hela vägen hem från baren. 

Tror det blev några drinkar för mycket för min del om jag ska vara ärlig för det slutade med att jag helt plötsligt satt och drack en kopp kaffe ist för en drink hahaha. 


Eh's chai är den bästa varma drycken jag vet 

Igår blev det en heldag med tjejerna typ. Vi åt sallad. Jag och Kim for till släktfesten där det bjöds på en jävla massa sushi!!!!! 

Igår var jag dock megabakis. Mådde illa hela dagen. Tom på kvällen. Sjukaste. Sen blev det en fika innan vi kollade på "straight outta compton". Den var SÅ BRAAAA. Satt med öppen mun hela kvällen. 


Grym jag är på att fota va 



Vi brukar intr ha sushi på våra släktfester så igår var det lite lyxigare 👌🏻

När jag var påväg hem från jobb idag. 

Det ska tydligen vara månförmörkelse inatt. Många kmr antingen sitta uppe eller ställa klockan för månen kmr vara illröd tydligen. I dont give a shit. Vet bara att min sömn är viktigare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0