Im Done

Såååå skönt. Efter 4 timmars städning i mitt rum är jag äntligen klar. 

Tog först ett pass på gymmet imorse och var hemma redan 10. Så skönt att vara klar redan då så har man hela dagen på sig att sova, typ haha. 

Tog ut all skit från min garderob och rensade ut det jag inte ville ha. Tur jag har en stor garderob asså. Hittade mina favvojeans också som jag letat efter. 

Borde skaffa Tradera konto så jag kan sälja allt jag inte vill ha. Har typ 18 par solglasögon, 11 klockor, 26 Par jeans. Och jag vill inte ha alla. Det är dags. 


tappade hakan när jag gick in i mammas garderob idag (ja hon har en mini walk-in-closet I MITT rum!). Jag får inte den.. Då tar jag hennes klänning istället hehe. Visste inte att hon hade den stilen. 


Mitt "tjejbord" ser rent och fint ut. 


Är inlööööv med denna toppen/bh som jag köpte i Barcelona. 


Igår såg jag på Zlatans dokumentär igen. Älskar blattedialekter haha 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

Om två timmar drar jag till stan med broder fastän att jag ska upp 2 imorogn bitti. Yolo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0