Hot choco

Idag var jag ledig vilket var såååå behövligt. Imorgon är det dags för jobb igen och sen ska jag till gymmet. Förkylningen är äntligen borta. 

Imorse gjorde jag en "lyxfrulle" med varm choklad med grädde. Nog det godaste på länge. Tänker inte på att vi har varm choklad med grädde på jobb. Tänker alltid på kaffe där. 



Tog två rundor med grädde. SÅ gott. Älskar grädde. 


Efter min powernap hittade jag this little bug i mitt rum. Han ville inte flyga bort från min hand så Jason fick helt enkelt vänta på skolan en stund tills jag kom. Blame it on nicky 👆🏻



Köpte detta idag. Varit väldigt besatt av choklad sen i helgen. Whats happening och det är inte ens den tid på månaden. 

Igår fann jag min feta blingbling. Aldrig använt den. Kanske på fre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0