Helgens bravader

Är äntligen ledig i två dagar nu 😏😏😏😏😏😏😏😏😏

Ligger i sängen och försöker bli mätt men blir fan inte mätt på chips knäckemackor och kvarg. What is Up? 

Haft en skön helg med både fest och chillkväll. 

Det var fest hos ralle i fre och alla gick i princip all in. Tror jag. Bra kväll var det. Musiken sög tills min lur fick agera DJ. Då satan blev det röj! 



Förstår inte hur killar kan dricka så mycket öl 


Guuurrrlllssss


Boottey. Den stunden vi var ute var kvällens höjdpunkt. Skrattade tills magrutor dök upp. 

Kasper drack lite för mycket ser jag



Och Adde snusar ser jag nu med


Och sist men inte minst - en selfie med herr turtle 🐢

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0