Feel me?

Bara jag som känner att denna dagen kan ta slut nu? 

Idag hade alla en "jag hatar mitt jobb" dag så alla ignorerade i princip kunderna och sket fullständigt i standarden osv. Idgaf. Plus att jag var supervisorn så det var chill. 

Har kollat klart filmen jag började kolla på igår (den där jag inte tålde huvudrollen ni vet). Slutade väldigt sorgligt. Jag låg och huttrade och tårarna kunde itme sluta rinna. Vad hände där liksom? 

Det kändes rakt in i hjärtat den Filmen. Stars in our fault nånting hette filmen. Den har fått priser osv osv. 

Någon mer än mig som ser min feta hårväxt?? 


Den är extrem. Plus är Jag orangehårig. Måste färga det mörkare i veckan. 


Detta var bara 5 min efter det sorgliga. Blev för mkt efter 10 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0