Vilken vecka är det?

Jag håller knappt koll på dagar och datum längre. Alla mina dagar blandas. Inte bra. Veckan har precis börjat och jag längtar redan till helgen! 

Ashley kommer äntligen ner och enligt Chuckie har hon smidit planer med folk att vi ska till Köpenhamn i helgen. Jasåååå. Tur för er svenskar att ni har lönehelg denna helgen då. själv får jag skramla ihop mina drickspengar eller charma loss kunderna för att få ännu en hundralapp som dricks hahah. 


Det var ISkallt idag. Invigde en av mina tunnaste dunjackor och mössan. Never gonna let you go. 


Mitt hår var i nästan perfekt mörk nyans i helgen tills jag tvättade håret idag och det blev RÖTT i solen. No me gusta. Får hitta en mörkare färg. Jäkla hästhår. 


Här har ni världens bästa soffan. Thank god att hon finns på jobb. Gör det mycket roligare att jobba då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0