Rubens fest

Igår var en hell of a day. 

Skrev jag att jag var uppe 7.30 självmant på en lördag. Tänkte att jag lika bra kunde ta mig till gymmet då. Det var verkligen ingen som var ute 8.30 på morgonen. Det var dimmigt och helt dött. Nästan läskigt att va ute. Det bästa var att det bara var två personer på gymmet så hade "killavdelningen" för mig själv 😏 

Jag och Chuckie tog en tur till svågertorp. Älskar att gå på "utflykt" när  det regnar ute. 

Vi bakade lite pizza och skulle fixa oss i lugn och ro men det gick inte så bra. Vi stressfixade oss som vanligt och missade typ 5 bussar haha. Så det slutade med att vi tog taxi till lokalfesten. GEGGAMOJJA överallt. Trodde inte Limhamn skulle va som en bondgård. 


Såhär såg jag ut igår. Blev ingen bild på festen. Sög. 


En del av rubens present. 


Ralleballe och vår fina bakgrund igår 


Jag och de två K:na


"Kom bäste vi tar en selfie" 


Tog fan bara såna här bilder igår. Skamligt. 



Pimpen kabbsi. Syns inte men det var sviiiiiiiinkallt ute. 

Kommer inte ihåg varför jag gav Kirre den djuriga bitchblicken igår. 

Idag mår jag braaaaaa 

Kim lyckades tappa bort sin lur igår och vi spenderade tyyyyp 1-2 timmar på att leta efter den horluren haha. Jag hittade den till slut där killarna hade hittat den för längesen. Ville slå de så arg jg var på att vi spenderat så lång tid på att leta efter den haha. 

Festen var bra i alla fall. Kom hem till böste Bob sent och somnade dirrrrrrr. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0