Lunchdejt

Var så groooovt sugen på slimfoods sallad efter gymmet och var beredd på att cykla till Mobilia helt svettig bara för att få den jäkla salladen. 

Men jag hann cykla hem om och duscha för jag skulle luncha med kimbo. Det var såååååå gott. Men jag orkar aldrig äta upp hela. Äter hälften eller ens mindre än det. But its worth it though. 

Vattnas det inte i munnen? 



Det vattnas i min. 


Bar mina jeans jag inte har använt på cirka ett (2?) år. Det var en utmaning att få på sig de ska ni veta. But i Made it. Dock hade jag massa gulddetaljer som inte matchade brallorna. 


Men det fick duga. Ingen är på Mobilia ändå så ingen såg min dåliga matchning haha. Bara Kim. Förlåt Kim. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0