Last night

Igår skulle jag ha en chillkväll. Ja jag- chillkväll - en fredag. Var uppe i 24 timmar igår. Fattar inte hur jag klarar varje gång jag öppnat och ska festa. Jag dygnar alltså men tänker inte på det. 

Stack hem till bäste igår där alla befann sig för lite förkrök. Jag drack inget tro det eller ej. Var bara sugen på en lugn kväll. Alla andra stack ut och jag och Bob kollade på prison break. Halvsov typ halva natten för tvn var igång så nu är jag supertrött. 


Köpte en liten gåva till mig igår efter jobbet. Just because i deserve it though. 


Lunchade med Kim på uteserveringen. Det var sååå skönt. Kändes som vår. Och den salladen på graffiti 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻


Håret matchar huset. Det var det jag satsade på liksom. Mitt mål. 


Var på Ikea på kvällen med mor och bror för lite middag. Checka himlen!!


Jag och mr midget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0