Kurs

Tycker jag borde få reward att jag stiger upp innan 8 även om jag är ledig. Cred till mig va. 

Det var crappy väder idag men tvingade mig ända till gymmet och sprang på löpbandet. Känns som man inte kommer nånvart när man springer där. Man blir 1000 ggr tröttare. 

Varit på kurs i tre timmar idag. Nog det tråkigaste jag lyssnat på. Satt och gäspade framför chefen för att han skulle fatta att det snart var dags för paus. 


Imorgon åker min hoehalva till andra sidan jorden 😭 då blir man inte motiverad till att jobba. 


Jag och Chuckie skulle ta oss en pw idag innan det mörknade men det slutade med att vi hamnade i stan. Hon blev 1500kr fattigare på ca 10 min. Gillar hennes tankesätt där. Hon börjar ta efter mig ✌🏻️✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻 man blir ju som man umgås med. 


Skulle köpa denna men kom på att jag säkerligen har ca 382277 likadana hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0